sobota, 27 marca 2010

czy Twoje najlepsze kolory mogą sie zmienic?

To jest ciekawy temat. Na początku gdy zainteresowalam się analizą panował pogląd że robi się ja raz w życiu i że najlepsze kolory są zawsze te same przez lata . Ewentualnie mogą się zmienic w jesieni życia wtedy gdy włosy siwieją a pigmenty w skórze bledną . Wtedy najlepsze barwy są bardziej stonowane, rozmyte

Jednak z mojego doświadczenia wynika że najlepsze kolory mogą się zmienic nawet na przestrzeni krótkiego czasu gdy zmiana się nasza osobowosc. Tak się faktycznie zdarzyło z moimi kolorami . Nie jest to zmiana radykalna , jednak znacząca. Wypadło kilka najbardziej złamanych, przyszarzałach odcieni a doszyły bardziej wyraziste, soczyste odcienie. Bardzo sie z tego cieszę i do woli korzystam. I widzę że rzeczywicie na przestrzeni około 10 lat które upłynęły od mojej pierwszej analizy zmieniła się moja postawa w życiu. I zmienił się wyglad. Moje oczy są bardziej wyraziste, są szare ale o głębszym klarowniejszym odcieniu, włosy trochę zciemniały a cera wygładziła się i pojasniała odkad zmieniłam dietę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz